Harvey Nash gaat een stapje verder op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie voor haar klanten. Harvey Nash biedt haar klanten een speciale unieke ‘werken bij’ microsite aan gericht op flexibele resources. Hiermee bereiken, boeien en binden we (potentiële) kandidaten voor onze klanten (opdrachtgevers).


Op deze microsite presenteren we op een innovatieve en creatieve wijze het gezamenlijke partnership met onze klant en worden onze klanten optimaal gepositioneerd als aantrekkelijk opdrachtgever voor (potentiele) kandidaten en sluiten we qua informatievoorziening aan op de organisatie van onze klant, het profiel van de kandidaten en de  gespecialiseerde partijen (leveranciers) waar wij mee samenwerken. Door maatwerk te leveren kunnen we inspelen op de behoeften van de klant. Zo zijn er video’s, vlog’s en andere inhoudelijke content te vinden die tevens ook via Social Media platformen worden ontsloten.


Maatwerk

We geven onze klanten op de speciaal voor hen ingerichte microsite een unieke positie zonder dat daar overlap is met andere opdrachtgevers en bieden een platform om (potentiele) kandidaten te informeren over de organisatie als aantrekkelijke opdrachtgever, met interessante projecten en specifieke opdrachten waar ze direct op kunnen reageren. De microsite fungeert als centraal communicatieplatform waarop de (potentiële) kandidaten geïnformeerd worden over de organisatie van onze klant en de openstaande opdrachten bij de betreffende klant.